shopping og planlegging før ferie

torsdag 3. juli 2014


I morgen drar Christian og jeg til Sarp! Det er (((heldigvis))) ikke der vi skal på ferie, men det er der den starter. sort of.
Vi skal overnatte hos faren min siden det er han og familien vi skal på ferie med, og vi kjører tidlig lørdag morgen. Vi skal være en uke i østre hurup, i danmark! :)
Pappa og Eileen (stemor) har leid en stor hytte langs stranden og vi er så heldige å få være med. Vi har eget rom og bad, og vi kjører bort med broren min. Jeg gleder meg masse, og brukte i dag til å kjøpe inn siste ting jeg trengte og ikke trengte. Og ta en siste stund med sol for å bli haste-brun og klar for stranden.

Heldigvis trengte jeg strandhånkle, for det fungerte bra som en unnskyldning til å bruke penger når dette var på tilbud.<3 Bikinien er også ny, den er fra Asos og er en gave fra Christian. Solbrillene er fra ebay og er dekorert med pynt fra bikbok.

Nytt undertøysett jeg absolutt ikke trengte. Jeg bare syntes det sto så fint til håret mitt, og skulle egentlig bare kjøpe bhen da jeg tenkte jeg også kan bruke den som topp. Men så hadde den matchende truser og jeg måtte bare.


Jeg gikk på senteret for å se etter en sminkepung i tillegg til alt annet, og denne var på halv pris. Score!

Andre forbredelser jeg har gjort har vært å friske opp hårfargen; det aller lyseste ytterst blir gul-hvitt igjen etter bare en-to vask, så det må visst fylles på relativt ofte. Jeg har også gitt meg selv en ny, sommerlig neglefarge; matt turkis.



Når alle nødvendigheter var gjort laget jeg ørretburgere og scampi med stekt brokkoli og blomkål til middag, monterte tre nye biller til mini-settekassen min og spiller nå litt katamari før sengetid. Det har vært en usedvanlig produktiv dag og jeg merker jeg er sliten, men er også veldig gira. En dårlig kombo. Håper på en god natts søvn!






oh, also; det sto på internett at man skal kunne lage selvlysende bobler om man heller innholdet i en glowstick i såpebobler. Myth busted; det legger seg bare i bunn ): Men det ble et veldig pent søl.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger