En liten tur i byen

fredag 15. august 2014

I går kjøpte jeg meg ny mobil. Det er lenge siden jeg har gjort noe annet enn å bruke en krone for en helt grei mobil, eller arvet noens gamle når de bestemte seg for å oppgradere. Endelig en helt ny og bra mobil som er helt min egen! Jeg valgte en LG G3 både fordi jeg allerede hadde en LG jeg var vandt til og den hadde de tingene som appelerte mest til meg; Kamera med god oppløsning og fokus. Jeg er veldig fornøy med den enn så lenge!


I dag hadde jeg avtalt med Marthe å møte henne i byen for shoppin og cafê. Jeg merket det sekundet jeg åpnet øynene om morgenen hvor utslitt jeg var, men bestemte meg for å dra likevel. Det ble veldig koselig, vi dro på panduro, søstrene grene og litt kles-butikker, og spiste scones og cookies og drakk fersk limonade på cafè på Arkaden. Vi shoppet og skravlet, og etter et par timer ble jeg alt for sliten til noe mer så vi bestemte oss for å ta "resten" en annen dag












Jeg fant også endelig et par hverdags-boots. Jeg har sett etter et par i brunt eller beige lenge, men sjeldent likt fasongen og fargen og prisen samtidig, men hadde flaks i dag på Aldo. De var også nedsatt fra 1400 til 399, så det gjorde jo ikke noe! Fant også litt små-ting på tilbud på BikBok, noen dekorative ferskenfargede blomster og en sommerlig lomme jeg skal bruke til mobilen.
Jeg fikk også vipper i posten i dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger