Siste dag før flytting

lørdag 30. august 2014


Siste dag før flytting. Leiligheten vår er full av ekko og veggene er fulle av ujevn maling. Rom er fylt opp med esker og poser og bager, og senga er den siste sitteplassen vi har igjen. Likevel bestemte jeg meg for å ta noen timer off i dag, ettersom jeg har jobbet jevnt med ting hele uka.
Når vi sto opp i dag dro Christian og jeg til manglerud for å sjekke ut et loppemarked på høyenhall skole! Det var mye fint der, blant annet fant jeg et turkist bord jeg forelsket meg i, og en egypt-inspirert krukke, og masse annet krams. Vi fant også noe jeg håpet på å finne- en fin lysekrone! Jeg har ville hatt det til leiligheten min så lenge, og nå fant jeg en pastell-lilla en, som var perfekt enkel. Christian ga den til meg i "utflytningsgave"! Den må ligge på lager i tre måneder, men etter det skal den nok opp et fint sted! Christian kjøpte seg et fint skrin som lignet på en kiste, og tre små flasker.










Etter det dro jeg rett til byen for å møte Leon, som hadde bestemt seg for å feire bursdagen sin med en dag i oslo! Han dro meg med til mathallen, hvor jeg aldri har fått dratt til før- ikke skjønner jeg hvorfor, det var kjempekoselig der! Vi tok en liten "lunsj"pause med grønn og rød te, og kjempegode makroner.<3 Etterpå vandret vi ned til sentrum, gikk innom noen butikker på veien, og skravlet om alt og ingenting. Det var veldig koselig!
Så bar det hjem for oss begge etter noen timer, hvor jeg nå er i gang med mer maling, pussing, pakking, kasting, flytting, sparkling og vasking!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger