en dag med mamma

onsdag 17. september 2014

I dag fikk jeg besøk av mamma! Mamma har nettopp fått seg ny leilighet i sarpsborg og skal flytte 1 oktober, så hun er mye frem og tilbake her og der om dagen, så da kunne hun jo komme en tur til oslo og.
Jeg møtte henne på sten og strøm før vi tok turen oppover; første stopp etter kort tid ble på bagel o juice, hvor det var et fint kombotilbud på mueslibar og ferskpresset juice.


Etterpå fortsatte vi opp mot Frogner siden mamma ville se hvor jeg bor for tiden og hilse på den nye rottebabyen, og vi gikk innom en kjempefin butikk som blir favoritt når jeg flytter og trenger ting til å innrede med; En butikk som het Ting! De selger masse ræl man ikke trenger med fine mønstre, farger, former og design, og jeg fant så mye fint.


Såå mye fint.
Så kom vi oss opp til mitt midlertidige hjem, hvor mamma, som jeg, ble amazed over størrelsen på leiligheten. På veien opp rakk hun skjemme meg bort drastisk mye og, jeg fikk ny veske siden min hverdagsveske hadde røket. Jeg fikk en kjempesøt blomstrete bluse fra Mango til bruk på fest til helgen. Jeg fikk også noen søte hverdagsboots fra H&m jeg har siklet over en stund, OG alkohol til helgen. Jeg er så ekstremt bortkjemt.
I tillegg hadde hun med seg en fantastisk fin gave som hun lenge har villet kjøpe til meg; en statue av en antilopeskalle. Den er så fin. Gleder meg til den kan få et ordentlig sted å stå.
Mamma synes også Oktober var veldig søt. Og litt skummel.




Etter det dro vi ned til byen igjen, hvor mamma spanderte middag på en av favoritt-restaurantene mine, jaipur. Så dro vi hvert til vårt etter noen veldig koselige timer, med skravling, god mat og masse vandring.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger