sokker i sandaler

søndag 3. august 2014

Først; Jeg skal snart flytte inn i et kollektiv. I en mellom-periode før Christian og jeg finner et nytt hjem (da vi flytter fra Brynseng 1 September) skal jeg leie rom hos noen fremmede i en enorm leilighet på Frogner. Det var kun to av de hjemme når jeg var på "visning", men de virker som fantastisk fine mennesker. De er sånne mennesker som går barbeinte i hjemmet, og har ord på kjøleskapet, og som ler med magen og ikke bare ansiktet og har venner rundt seg hele tiden og nei til EU klistremerke på radioen på kjøkkenet. Jeg gleder meg masse til å bli bedre kjent med alle og å tvinge meg selv ut av min asosiale comfort zone.

I går fikk jeg også en søt pakke i posten. Sammy Icon ville sende meg et par sokker til å bruke i outfits, så jeg valgte ut disse to siden jeg synes de hadde så fine farger og mønstre.
Vi startet en fin, lat søndag med egg og bacon og is-te til frokost, før vi tok noen outfit-bilder


Jeg gikk for sminke med farger i dag, uten noen spesiell grunn. Øyenskyggene er fra Sleek sin Candy palette, neglelakken er Allure fra Essie, leppestiften er også fra Sleek.

Playsuit- Bik Bok  //  Sokker/Socks- Sammy Icons  //  Sandaler/Sandals- UFF/Thrift shop








Etter bilder gikk Christian og jeg til nærmeste bensinstasjon for å gjøre oss klar til gaming-kveld. Dvs masse som ikke er sunt. På veien tilbake fant vi denne fantastiske skapningen som Leon hjalp meg indentifisere som en Orekveldfly. Den skal i samlingen min med tiden.


Nå; En mini-skål med bringebær, fløte og sukker mens jeg venter på middagen som gjør seg klar.<3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger